Blogia
HOTEL BLUES - Todos los domingos de 22:00 a 24:00 h. en RCB 94.4 FM y www.rcb.es

Herencia "envenenada"

Querits,

Soc Eliseu D'antubi, cosí de n'Adhuc. He tingut una conversa amb ell fa un ratu i m'ha dit que per motius personals no podrà conduir durant una breu temporada (37 anys i 22 hores, concretament) el timó del macroespai "les noticies de n'adhuc", buque insignia, cap i casal, pal de paller, cua de pansa del programa musical "la talaia de l'hotel" o "el blues en un xip" o algo aixi.

Jo no tinc ni idea de periodisme, ni el verb fàcil, la locució fluida i la claritat de ment del meu cosí, però amb el temps i la pràctica ho agafaré. Treballo d'aprenent de repartidor de menjar xinès a domicili des de fa 7 anys però escolto molt la ràdio i estic molt al dia de la música del moment. El meu ídol és Luis Aguilé i res em faria mes feliç q començar la secció de "les noticies d'antubi" al ritme de la Chatunga.

Els oients a partir de diumenge vinent només notaran el canvi en la veu entre el meu cosí i jo, doncs és voluntat del meu cosí Adhuc que el contingut es mantingui com fins a la data, un contingut que té l'èxit consolidat. Això vol dir que les noticies d'alcanse continuaran ocupant el gruix del macroespai saltejat amb el concurs que seguirà en la línia actual de repartiment de premis de rabiosa actualitat.

Bé, també m'ha dit q vagi alerta amb el director o superintendent o gobernador o dominus i els seus adlateres o abrazafarolas que son personatges de dubtosa moral i relaxades costums i q per contra em recolci en un japonès, un oncle de no se on i un tio q el nom del qual no recordo però q m'ha dit q el reconeixeré per les seves camises.

Rés més, emplaçar-vos pel proper diumenge dia 29 als voltants de les 23:15. Salut i....molta merda amics!

0 comentarios